En bra, tröttsam dag

Hola amigos! Känner att bloggandet flyter på bra, eller inte. Jag bloggar när jag känner fört och när jag vill skryta lite extra. Idag är en sådan dag. Hade verkligen världens bästa nyår, hihi. Mina fina vänner! ♥
 
Igår runt 14-tiden drog jag till Tony för att hänga med honom och Martin lite, det slutade med att vi sov över och Markus kom också. Tänkte stanna där 2 timmar eller något igår, men blev kvar där över natten. Tiden går så fort när man har roligt! Kanske därför tiden går så snabbt när man sover också? Haha. Vi la oss i alla fall kl 6 på morgonen och gick upp kl 14.30 så har varit rätt trött i huvudet idag. Vid 16-tiden drog jag vidare hem till Mishell som bor mellan mig och Tony, så gick vi hem till mig för jag behövde verkligen borsta tänderna och byta underkläder, haha, och därefter drog vi vidare till Donken. Har spenderat resten av kvällen med Mishell framför Beck och massa popcorn. Nu tänkte jag sova. xx
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0