Handlat lite

Fick ledigt idag fastän jag skulle jobbat från sju till tvåtiden. Sov verkligen ut, gick upp strax efter tolv. Välbehövligt måste jag säga! Jag och Mishell tog bussen till ÖB när vi var klara. Haha vi bor ganska nära ÖB men tog ändå bussen, smart. Fick med mig schampo och balsam hem vilket är behövligt eftersom mitt börjar ta slut. Torrschampo har jag länge tänkt köpa men aldrig gjort, så nu blev det en flaska Batiste tropical. Sist men inte minst så köpte jag en duschcreme som luktar ljuvligt! Använder Tresemme schampo, balsam och hårinpackning och har gjort det i 7 månader ungefär nu så är lite sugen på att prova på något nytt. Hihi! Ska börja tvätta massa kläder nu vid fyratiden fram till niotiden så det ska bli skönt med nytvättat. Mishell är här också så får lite sällskap, haha. xx
 
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0