Så himla bra

Hallå, hola, hello, bonjour! En måndag i skolan alltså. Jaa, måndagar är väl inte den roligaste dagen. Alla lektioner på måndag är verkligen såååå himla långa. Inte okej. Slutar klockan 16 idag och då ska jag hem för att bland annat dammsuga mitt rum som jag inte gjort på 3 veckor, hehehe. En bra anledning till det är att våran dammsugare inte fungerat då pappa inte haft några dammsugarpåsar hemma. Smart osv! Hade tänkt att bara mysa framför film sen eftersom jag är rätt så trött idag. Ont i huvudet OCH örat och känner mig febrig Buhu. Nej men livet flyter verkligen på bra just nu, jag är så himla lycklig med min Martin! Hoppas alla mina läsare har det bra. xx
 

Kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0